Opinie o meble24.sklep.pl w Okazje.info
Pobieranie danych...

Transport i dostawa

  1. Koszt dostawy
    Przy każdym z produktów podaliśmy cenę dostawy pod wskazany adres. Cena ta obejmuje jedną sztukę towaru.
    Przy większych zakupach tj, kilku sztukach tego samego produktu w paczkach, lub kilka osobnych brył mebli twardych w paczkach, koszt transportu obliczany jest w koszyku.
    Przy zakupie więcej niż 1 szt. obliczany jest jeden najwyższy koszt dostawy . przy zakupach powyżej 5000 zł transport gratis.
    Koszt dostawy obejmuje dostawę na terenie całego kraju.
  2. Doręczenie Przesyłki
    Pracownik operatora logistycznego ma obowiązek wydać towar z auta, nie ma obowiązku wnosić go do domu Klienta.
    Nie wnosimy przesyłek cięższych niż 30 kg . Zgodnie z obowiązującym prawem, pracownik operatora logistycznego ma obowiązek wnieść paczkę do maksymalnej wagi 30 kg.
    Podczas odbioru upewnij się, że opakowania nie zawierają uszkodzeń mechanicznych. W momencie stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności np. uszkodzenie opakowania Przesyłki, podpisz list przewozowy z adnotacją "opakowanie uszkodzone". Następnie rozpakuj przesyłkę i w obecności kuriera sprawdź, czy jej zawartość nie jest uszkodzona. Jeśli stwierdzisz uszkodzenia elementów wypełnij z pracownikiem protokół szkody.
    W takim przypadku Tylko protokół szkody wypełniony przy odbiorze będzie podstawą do dalszej reklamacji
    § Sprawdź zawartość Przesyłki pod kątem zgodności z zamówieniem (np, kolor, ilość elementów/brył), o wszelkich niezgodnościach natychmiast nas poinformuj
    § Jeśli po odbiorze przesyłki stwierdzisz braki, uszkodzenia, niezgodności, złóż reklamacją za pośrednictwem maila lukasz@meble24.sklep.pl załączając jako załącznik zdjęcia wady zdjęcia elementu oraz zdjęcie karty montażowej z zaznaczonymi elementami
  3. Informacja o wysyłce
    O nadanej przesyłce informujemy przynajmniej jeden dzień przed jej doręczeniem gdy zamówienie jest u nas na magazynie . Zazwyczaj odbywa się to drogą telefoniczną w której Klient potwierdza lub odmawia jej przyjęcia. W przypadku odmowy, ustalany jest przez naszego pracownika nowy dogodny termin doręczenia.